Special 29 Ustawienia

Prędkość gry 3
Prędkość jednostek 1
Współczynnik produkcji surowców 1
Generowanie wiosek barbarzyńskich 200% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Generowanie wiosek bonusowych 0% szansy, gdy gracz dołącza do świata
Burzenie budynków Nieaktywne
Morale Nieaktywne
Milisekundy Aktywne
Ograniczenie straszaków Nieaktywne
System badań system 3-poziomowy
Kościół Nieaktywne
Wieża strażnicza Nieaktywne
System zadań Nieaktywne
Odznaczenia Aktywne
Rozwój wiosek barbarzyńskich Aktywne (do 1000 punktów)
Osady koczownicze Brak osad koczowników
Czas na przerwanie ataku 10 minut
Czas przerwania dla transportów 5 minut
Bonus nocny Aktywny od 0:00 do 8:00, +400% dodatkowej obrony przed atakami.
Ochrona dla nowych graczy 3 dni
Max stosunek ataku (atakujący:obrońca) 20:1 przez pierwsze 30 dni
Flagi
Zbieractwo Nieaktywne
Farmienie Aktywne
Twierdza Nieaktywne
Relikty Nieaktywne

Jednostki

Łucznicy Nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską, zależnie od zbadanego poziomu.
Rycerz Nieaktywne
Chłop Nieaktywne

Szlachcic

Sposób rekrutacji Złote monety
Maksymalny dystans podróży szlachcica 29 pól
Utrata poparcia po napadzie szlachcica 29-29
Wzrost poparcia na godzinę 3

Konfiguracja

Limit członków plemienia 15
Ataki na członków plemienia Traktowane jak odwiedziny i nie zadają obrażeń
Poziomy plemienia Nieaktywne
Zastępstwo Aktywne
Ograniczenia zastępstwa Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 10 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 20 dni.
Przesyłanie surowców Nieaktywne
Wysyłanie wsparcia Wspieranie wiosek spoza plemienia nie jest możliwe. Członkostwo w plemieniu jest sprawdzane zarówno w momencie wysyłania jak i dotarcia wojsk. Wsparcie zostaje wycofane w przypadku zmiany plemienia.
Modyfikacja czasu dotarcia komendy Czas oczekiwania na rozkazy waha się od -29 do +29 milisekund.
Możliwość wyboru kierunku startu Nieaktywne
Warunki zwycięstwa Po 90 dniach plemię musi posiadać minimum 70% wiosek należących do graczy
Data rozpoczęcia 31.07.25 12:00